Te intrebi adesea de ce nu ai succesul scontat cu postarile tale pe retelele de socializare? Iti doresti si tu sa ai fotografii profesionale asa cum vezi pe paginile celorlalti din domeniul tau? Nu trebuie sa subestimezi valoarea unei fotografii de produs deoarece este unul dintre cele mai puternice instrumente de vanzare a bunurilor pe care le comercializezi. Numeroase studii au demonstrat, de-a lungul timpului, ca majoritatea oamenilor achizitioneaza bunuri pe care le-au vazut in mediul online si le-a placut cum arata. In special in comertul electronic, vizualul joaca un rol foarte important. Daca imaginile de produs sunt de calitate si realizate profesionist atunci vei putea sa iti cresti vanzarile. Acelasi lucru este valabil si in cazul mancarii. Daca vizualul este ireprosabil atunci un potential client va fi mai atras sa afle mai multe lucruri despre ceea ce vinzi si va fi interesat sa cumpere. 

Este vital pentru imaginea ta sa apelezi la un fotograf profesionist!

Indiferent daca vorbim despre meniuri, flyere cu promotii la anumite produse, pagini de social media si nu numai, fotografiile culinare devin vitale. Dar de ce ai apela la un fotograf culinar daca ai deja un smartphone care face fotografii bune? Ei bine, in cazul unei afaceri in domeniul HORECA este nevoie de o calitate superioara si nu poti utiliza orice tip de fotografii. A face poze cu mancarea nu este atat de usor pe cat pare deoarece fotografia  culinara inseamna expertiza si un ochi artistic bine format. Fotografia culinara este o arta care pune in evidenta calitatile unui produs iar in momentul in care prezentarea este atractiva are darul de a lasa o impresie placuta. 

Prima impresie a clientului despre o afacere se contureaza in momentul in care intra pe website, vede imaginile care trebuie sa atraga atentia, fotografia culinara ii va deschide apetitul si va declansa ,,foamea” vizuala. Daca primul contact l-a impresionat atunci sigur va dori sa incerce preparatele din restaurantul tau. 

O fotografie poate vinde un produs!

Daca te uiti la reclame cu mai multa atentie vei observa ca toate au in comun faptul ca te determina sa cumperi acele preparate. Daca faci o poza cu telefonul tau, desi poza iese relativ clara, compozitia fotografiei nu va avea efectul scontat. Fotografiile iti permit sa promovezi un anumit tip de mancare in mai multe moduri si poti evidentia doar acele calitati care stii sigur ca vand. 

Colaboreaza cu un fotograf culinar pentru a evidentia calitatile produselor tale!

Un alt motiv pentru care o fotografie culinara profesionista este solutia cea mai buna pentru afacerea ta este acela ca are puterea de a crea credibilitate si incredere. Clientilor le place sa stie ce vor primi iar surpriza va fi si mai placuta in momentul in care vor vedea ca au primit un preparat culinar exact ca in fotografie. Totusi, este bine sa te asiguri ca fotograful cu care colaborezi are o experienta in domeniu si nu face doar ca fotografia sa arate bine. De asemenea, imaginea trebuie sa nu fie diferita fata de realitate iar trucurile folosite pentru a obtine o fotografie buna sa nu fie exagerate. 

Avand in vedere aceste avantaje este indicat sa alegi fotograful culinar si in functie de stilul de fotografie cu care rezonezi cel mai bine. Analizeaza portofoliul fotografului si creeaza o prima impresie placuta in ochii clientului!

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *